Finalist!

God kväll!

Jag är en finalist här hos lillajag.
Jag är nummer 5 :D
Gå jätte gärna in och rösta på mig där, så kan jag bli veckans blogg.

Nu ska jag titta färdigt på Dante's Peak och sen blir det
en lång sömn innan jag ska sjunga i kyrkan imorgon.

Kisses
1 sabina:

skriven

sv: ikväll har jag inte gjort så mycket, själv då? :)

2 HANNA:

skriven

Hej. Nu har jag svarat på din, och alla andras frågor ifrån min frågestund. Dom är också utlagd på bloggen nu, ifall du vill kolla :)

kram

3 Petra:

skriven

svar: jag är inte säker på om min dator orkar heller! Jag hoppas! Har sims 2 annars att leka med! :P

4 livsstilar.se:

skriven

hej, ny blogg tävling att vinna 6000kr presentkort hos nelly.com besök gärna min blogg och delta hel gratis <3<3<3<3

5 B E X:

skriven

hej, allt bra? :)

6 lukes:

skriven

Anmäl dig till veckans blogg. Anmäler man sig flera gånger har man större chans att vinna för jag slumpar ut tio stycken finalister på onsdag. Lycka till ifall du anmäler dig :)

7 Katta:

skriven

haha, vilken otur, det som var en så vacker scen xD

8 sabina:

skriven

sv: okej ;)

9 B E X:

skriven

sv; det är bra :) lite depp dock för att det är skola imorgon ;/

10 HANNA:

skriven

sv; roligt att du tycker det :)

11 B E X:

skriven

sv; ser verkligen inte fram emot någonting i skolan! har nationellt prov imorgon med..

12 dannie:

skriven

Haha nej. verkligen inte! de nya american pie filmerna suger!

13 fotograbben.se:

skriven

sv; okidoki! Jag mår jättebra! Hur har dagen varit? =)

14 simone:

skriven

Hoppas du vinner :)

Kommentera här: