Snor, svett och lite annat....

Näsan rinner, värmen tar kol på mig och snart så somnar jag dessutom. Usch vad jag hatar fotbollen som
hela tiden går på tv. Hatar det där ljudet! Ska bli så skönt när jag har flyttat och slipper lyssna till det där jobbiga tv-ljudet.

Idag har jag varit på dop. Min brorsdotter Mathilda döptes idag och jag har dessutom fått äran att vara fadder. Så roligt tycker jag. Jag sjöng även, blandannat en låt som jag själv skrivit så det var roligt att de ville att jag skulle sjunga. Även mamma och jag sjöng ihop.
Det har tagits en hel del foton idag, dock inga med min kamera så jag får vänta tills mina bröder kan mejla lite foton till mig.

I Torsdags var jag på våffelkväll hos min bror och fick träffa hans flickvän för första gången.
Det var jätte kul och hon verkar verkligen vara en toppen tjej. De är som gjorda för varandra och jag kunde inte vara gladare för deras skull.

Igår blev det sen en heldag med Helen. Vi lagade till lite tacos och sen slappade vi bara hemma hos henne. Vi åt lite jordgubbar, tog lite foton och hade almänt roligt som vi alltid har. Lite godis blev det sen också till fredagsfilmen.







Älskar dig vännen! Tack för en superhärlig dag!
1 HANNAH HALE:

skriven

Svar>> Tack fina du =) gott det såg ut btw

2 Cajsa - F O T O B L O G G:

skriven

Tack snälla. :)



Åh, kan inte du lägga en till röst på min bild, så är du super snäll.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du behöver inte säga att du har röstat, så du vet. Hihi =)<3



Tack på förhand.

3 HANNAH HALE:

skriven

Svar>> jaa :D ganska!



Händer nåt kul imorgon?

KRAM

4 elvira stehn:

skriven

Hejsan! Jag har blivit vald till en av finalisterna i veckans blogg. Jag skulle bli superglad om du röstade på mig här: http://snoocxz.blogg.se/2010/july/utkast-juli-9-2010.html kommentera med ''4'' eller ''nummer4'' inlägget, så har du röstat om mig. Alla som har röstat blir sedan länkade på min blogg, tack på förhand :)

Kommentera här: