What to do?

Vaken, men inte så värst pigg. Imorgon ska jag ta tag i lite av de tipsen som jag fick in. Frågan var hur jag ska komma upp på morgonen, och jag fick många bra tips. 
Så imorgon ska jag ställa klockan på ringning och placera den långt i från sängen. Jag ska dessutom försöka kliva upp direkt när klockan ringer och inte tänka efter så mycket. Jag tror nog att ajg ställer både mobilen och vanliga väckarklockan på ringning samtidgt. Ye!

Ikväll har jag ingenting inplanerat faktiskt. Men jag tänkte titta på en film. Är det någon som har ett bra förslag på en bra komedi/tjejfilm? Det är vad jag är sugen på att se idag.

Förslag?!

1 MOOOLLYS:

skriven

Hejhej :) hur mås det? :D

2 Karri:

skriven

Film tips....The women är bra!



kramar^^

3 Emelie:

skriven

svar: tack så mycket ! :)

Allt bra idag?



kram

4 MOOOLLYS:

skriven

Härligt :) Yes det är fint med mig. Vad gör du idag? :D

5 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; tack så mycket :D

6 Anonym:

skriven

søtt bilde=)



Klem mindreverdig<3

7 Emelie:

skriven

svar: Okej kul att höra :) det är fint här med !

händer idag då ?



kram

8 Emelie:

skriven

svar: Okej låter kul !:)

Jag har bara tagit det lungt,fixat naglaran,gjort hårinpackning osv. :)



kram

9 :):

skriven

The ugly truth skulle jag rekomendera :D

Kommentera här: