Yes!!!

Nu har jag suttit länge med detta och fixat fram och tillbaka. Provat det och provat det, och jag kommer bara närmre och närmre nu. Det enda som inte ser ut som det ska i explorer är länkarna i min dropdown meny. De fungerar inte som länkar, dock gör de det i mozilla, så..

Om det är någon som vet vad jag kan göra för att det ska fungera så får ni jätte gärna hjälpa mig.

Nu blir det Morgan Freeman på tv4+.

1 Johanna:

skriven

Åh fin blogg du har!

2 Angelique:

skriven

Sv: Mitt tips är en bra blogg ;) haha. Nej men jag vet inte vad jag ska kunna tipsa om.. kör på bara :)

3 Jessica:

skriven

Tack så mycket! Du är guld värd!

4 HANNAH HALE:

skriven

svar: åh :D tack! behöver massa mer poäng dock för att komma upp i topp tio. men klarar jag 100 poäng på en dag så.. haha. behöver ca 400poäng för att komma i toppen. hur gör folk?!

5 Johanna ♥:

skriven

Jag har nu grupperat alla tävlande. Det är dags att ragga röster! Lycka till! :)



http://blackrivets.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-2.html

6 minaal:

skriven

men äru säkert att jag kommer få många ?

7 raabia:

skriven

ASSÅÅÅ ÅHHH... DET ÄR MIN F*CKING SYSTER SOM HÅLLER PÅ ATT KOMENTERA OCH SÅS TÅR DET I LÄNKEN MIN BLOGG !



HON ÄR SÅ IRRITERANDE , SRRY JAG HAR ALDRIG KOMENTERAT DIN BLOGG INNAN !!

Kommentera här: