Köpt lägenhet!

För ett tag sen skrev jag att jag hade skaffat lägenhet. Ja, istället för att hyra så har jag nu
köpt en bostadsrätt istället! bara några minuter från här jag bor nu med mamma.
Det kunde inte bli bättre! Perfekt, så att mamma kan gå ut med min lilla vovve när jag är i skolan.

Jag har tillbringat två dagar i Sunhult hos min bror, Mia och deras två döttrar. Det var mysigt!
Min syster och jag var lite barnvakt medan de renoverade om i ett rum i deras hus och sen
hjälpte vi och till att slipa lister och sådant. OCh de uppskattade verkligen hjälpen, vilket bara gör allt ännu roligare.
Jag saknar dem redan. Får åka dit snart igen.

Men jag kommer sväva på moln nu till Augusti kan jag ju säga! Hjälp asså! Jag trodde verkligen inte att jag skule få den. Hehe!

Nu ska jag raka benen och sen dra mig ut i solen.

1 Sandra:

skriven

Hur har du fått pengar till att köpa en bostadsrätt i "the big city"? Kan du ge mig några tips? Haha... Jagpluggar också, men såmycket pengar har jag inte! Kramis!

2 matilda:

skriven

Ah okej =)

3 Magda:

skriven

sv: vaa,vad menar du?

4 ESSEM, Selena M:

skriven



hoppas du haft en bra dag :)



Kommentera här: