Nostalgi i massor!

Låg igår kväll i sängen och kom att tänka på något som jag såg när jag var liten. Tror att vi har haft det inspelat på Vhs, men mamma har nog slängt alla band. Så jag sökte på Youtube efter Rupelstilsken. Hittade massa olika varanter av den, men inte den som jag såg när jag var liten. Men så till slut!

Jag såg den såklart dubbad till svenska.

 

Efter att jag tittat på Rumpelstilsken så letade jag också rätt på Rpunzel. Dock är även den på engelska.

Men jag kanske hittar den på svenska sen med.

 

 

 

Här kommer Tummelisa också.

 

1 Madde:

skriven

Jag ska och träffa lite kompisar. Själv då ?:)

2 stella:

skriven

gulliga videor :D

3 NETTAN!:

skriven

sv: jo det är lite jobbigt när man måste vänta en vecka innan nästa avsnitt, men jag kan inte vänta tills hela säsongen finns, haha :P

4 Alexandra:

skriven

GUD!!! Minnen :D

5 Liselotte:

skriven

Roligt att du blir förskolelärare! :) hihi, oj det påminner lite om naturkunskapen!!



Grymma klippen, jag vill vara 5 år igen... haha!

6 tove:

skriven

Hejsan!

Jag undrar om du skulle kunna ändra lite i min blogg och ta bort "prinsessantove" till "Toves träningsblogg" och kanske lägga till texten " Min vardag och livet som magdansös" eller något snyggt :) Är säker på att du fixar det..

7 stella:

skriven

sv: mm, det är jättekul :D

Kommentera här: