Rusta och ÖoB

Mamma, syster och jag har precis varit iväg på stan lite. Vi var först på RUSTA och sen tog vi ÖoB. Jag hittade massor till min nya lägenhet. Vill att det ska bli den 9:e juli nu!!! Jag tar kanske lite bilder senare på grejerna, men en ska kan jag avslöja nu och det är att jag har ett väldigt fint TEMA.

Det skriker Evelina om sakerna!!!

I'm Happy!


Snart kommer Inge hem med pizzorna och senare sen kommer stora syster hit.

UPDATE AV SOCKERFASTA:
Nu har jag varit utan socker  i snart fyra veckor. Det enda som jag saknar är choklad.
Glass, lösgodis, kakor.. ja allt sådant det klarar jag mig fin fint utan. Har inget som helst sug utav det.
Men choklad! Det är svårt asså!
Och naturligtvis var ju min brors sambo tvungen att sätta den 24:e Dec som det datum hon tror att jag klarar mig till, så nu måste jag ju slå det. Först hade jag tänkt till den 21:a Sept, eftersom att det var det längsta någon trodde att jag skulle klara mig till. Men nu är det till julafton som gäller. Och då menar jag till den 24:e inte t.om.

Nu är pizzan här! Se ya!
1 Madde:

skriven

sv; Jaha, vad kul :)

Kommentera här: