Har någon missat regnet?

Ingen har väl kunnat undkomma regnet som invaderat jorden. Jag var ju tvungen att gå ut med vovvarna
även i detta väder. Nöden har ingen lag! Så jag fick helt enkelt klä mig efter väder.
Som det så vackert heter: Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder.









Fick just reda på att jag vunnit på Amandas blogg. SJukt roligt!! Besök henne!!! Och gärna de andra
tcå som också vann.
1 [email protected]:

skriven

hejsan & grattis. du va en utav dom 3 som vann min länknings tävling!

ett stort grattis! :D

2 SIEL:

skriven

vilken otroligt finblogg :o

3 [email protected]:

skriven

hihi, bara kul att du ville vara me & tävla!

ha en bra dag sötis! :)

kramar!

4 Ameli:

skriven

svar: Ja men precis! Och tack tack tack och återigen tack! :) haha jaså där ser man, har jag inte tänkt på men det liknar faktiskt henne

5 Ameli:

skriven

svar: Hah aokej okej! :)

ha en fortsatt bra kväll kram

6 E V E L I N A - MIN VARDAG!!:

skriven

hej jag heter också evelina :D

ta en titt på min blogg ;)

7 Anonym:

skriven



hoppas du får en kul vecka!



Kommentera här: