Operation hundklippning

Klockan 15.00 var jag ute på en långpromenad med vovvarna. Eller ja, lång och lång.
Min hund har ganska dålig kondition, vilket jag också har så det kanske bara kändes så. Men i allafall
så blev Luffsen (min vovve) så trött så jag tänkte att jag skulle passa på att klippa honom.
Han stretar alltid emot så fasligt, så tänkte att det skulle underlätta om han var helt utslagen.

Och ja det gjorde det, tills han återfick energin några minuter senare.
Nu har det gått tre timmar sen jag började klippa honom, och jag är nu äntligen färdig.
Imorgon kommer jag nog få finslipa lite dock. Det kommer ju alltid fram lite extra hår, här o där efter ett tag.

FÖRE                                                           EFTER

 

Sen passade jag på att bada honom också. Det gillar han inte heller. Men efteråt gillar han det. Beevis finns HÄR.

Min söta Luffsen.

När vi var färdiga fick han en godisbit. Då blev han glad. Sen var det dags för mig att duscha.

Nu är jag vrålhungrig! Dags för en kvällsmacka.

 

1 Emelie Rommedahl:

skriven

åh vad kul att du tyckte det :) tack så mycket!



sockersöt hund du har!

2 tess:

skriven

men så fin=)

3 MLI:

skriven

gud vilken söt hund :D allt bra med dig? kramar

4 Sara ~ Candis:

skriven

Naaaw sötis <3



SV. :( man kan ju undra. Jobbigt är det iaf. Vill inte ödsla energi på henne. Men när hon tar privata foton JAG har fotat med min kamera då går det för långt.

5 hanna:

skriven

sv: Tack så mycket! =D



Ååh så söt<3 =D Åh fin blev han också ^^

6 hanna:

skriven

sv: Haha jaah! :D DEt förstår jag. Men supersöt blev han ju! :) ser ut som en liten valp igen ^^



Oh tack så mycket! kul att du gillar dem :)

7 Miss0 - svensk tjej i Oslo:

skriven

Oh vad söt !



Fin design du har förresten :D

8 Erica:

skriven

Så söt han är! <3

Kommentera här: