Frågestund

Fråga något, får handla om vad som hellst. Jag ska hoppa in i duschen och ta en paus från pluggandet.

Så ställ frågor nu! Design, personligt, vad som hellst! Så tråkigt om jag inte få några frågor så undrar du något så ska du passa på nu!

Undrar du något? Ställ en fråga eller två!
1 MENIVER - "The Music Of The Night":

skriven

Sv, Tihi :D Tack så mycket :).

Kram

2 Schinoda:

skriven

Har du någon pojkvän? Eller någon kille du vill träffa?

3 linn:

skriven

nee, ja tycker inte det är specielt roligt!

hehe förlåt för segt svar!

4 Sofia:

skriven

Heej! anmäl dig till veckans blogg och se om det blir du :) jag utser 3 vinnare!



http://zips.blogg.se/2011/february/bli-veckans-blogg.html#comment

5 Sofia:

skriven

vad roligt att du är med :) Jag utser vinnarna om några dagar. Håll utkik ;)

6 Sandra:

skriven

Sv; Hahaha störande va? Tidningarna gör verkligen allt för att tjäna pengar. Jag fick behålla mit lejon. MEN hade jag blivit jungfu eller kräfta hade jag vrålat rätt ut. jag är ett lejon, jag kan inte vara nåt annat, inget annat passar liksom. Det lustiga är att det stjärntecknet man är på riktigt, att man verkligen kan känna sig som det.

7 johan:

skriven

När ska du hjälpa mig med min blogg.?

Och när ska du komma hit och bli fotograferad. ?

8 sofie:

skriven

fin blogg!

www.sofielandinnnn.blogg.se

kommentera ;)

9 Carita:

skriven

Hur lägger man in en bild i menyn och text där under?



Jag är lite efter på html ;)

10 Kristen kille:

skriven

hur länge har du varit kristen?

har du någon pojkvän?

11 GUEVACCI:

skriven

Kikar in och hälsar dig en trevlig kväll!

12 evelina:

skriven

jätte fin blogg må jag säga :)



har du haft en bra fredag? kram!

13 LIFE OF FANNY:

skriven

sv: Jag tycker personligen att de är jättebra! Både schampot och balsam. Jag upplever stor skillnad motför andra billigare varianter. Dock innehåller de här flaskorna 5 dl och inte 2,5 dl som de flesta andra, så de är inte så mycket dyrare egentligen :) Kostar ca 70 kr på de flesta ställen tror jag!

14 Suzze:

skriven

Tog det lång tid att göra denna designen?

När började du blogga?

Hur var din uppväxt?

15 marina:

skriven

sv: haha :) godmorgon på dig också :D

16 My:

skriven

Hejsan! Gud vilken fin blogg! :)

17 hanna:

skriven

sv; tack! :) jag gör mina designer helt själv :) kram

Kommentera här: