Nyklippt Plutt

Det tog bara två timmar den här gången. Helt otroligt! Och Luffsen har varit helt till sig nu! Sprungit runt och vill leka hela tiden. Han tycker nog att det är grymt skönt att inte ha all den där pälsen längre.

1 Linn:

skriven

Minifrågestund på bloggen!

Gå gärna in & ställ en fråga :-)

2 Emelié Wirbing:

skriven

Söt vovve!



Sv; Förstår exakt vad du menar, stålsträngar gör ljuder mycket finare. Just precis därför önskar mig jag mig en sån :)

3 Z i r r e s ♥:

skriven

Vad söt hund! :)

sv; haha aa :p

4 GUEVACCI:

skriven

Oki =D igår hade man tänkt gå ut men det blev ändå inte, får göra det i helgen ^^ snart fredag, ska du göra nåt kul då? :) kram

5 kristine:

skriven

så søt hund :-)

6 thinki.se:

skriven

Hälle gosen så sööööt.

7 johan:

skriven

Haha vet inte varför jag blandar ihop hundarna jämt. =) . men nu e de rätt. =)

8 REBECKA BOKI ÖHLUND:

skriven

Allt bra med dig idag? :)

Kram

9 jessica:

skriven

vilken sötnos! :)

10 Marielle:

skriven

Söt hund!

11 Linda:

skriven

åh så söt han blev!! :)

12 therese:

skriven

Hej! har just startat veckans blogg på min blogg! och man ska kunna följa reglerna om man ska vara med! http://thereselindgren.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html#comment



kram /tessan

13 BloppFashion UF:

skriven

Hej! Läste att du inte uppskattade reklam. Men jag är VD för UF-företaget BloppFashion.se, som är en samlingsplats för bloggare att sälja sina kläder.



Håller mig kort då jag ser att du inte tycker om sådant, men eftersom vi är ett UF-företag så kanske du förstår min synpunkt. Intressant att du skriver en roman, har du lyckats skaffa dig ett bokförlag som kan hjälpa dig? :) Imponerad.



Mvh Alexandra.

14 SANDRA-EN BRA BLOGG!!:

skriven

vilken gulle :)

15 Amanda:

skriven

Vi funderar på att skaffa hund men det är våra långdagar i skolan som ställer till det lite för oss. Var har du Luffsen på dagarna ? Hunddagis?

Eller för det är väl sin hund ?



16 Mariellem:

skriven

så lite så =)

17 Marielle:

skriven

Jag såg att du kunde svara på designfrågor. Jag undrar hur man fixar en "nästa sida" och "föregående sida" länk? Jag förstår inte :P Är väldigt tacksam för svar!

Kommentera här: