Chocolate, men, coffee - some things are better rich

På något konstigt vis så har jag fått lite motivation tillbaka. Så idag ska jag passa på att plugga ordentligt innan den tar och rymmer igen. Men den kanske bara tog lite semester den med, motivationen behövde kanske också lite ledigt. Jag läser i allafall om dynamik i arbetsgrupper. Måste säga att hur ointressant det än låter, så var det faktiskt inte så farligt. Men det förstås, fast än att jag inte tycker om kaffe så mycket så går det allt ner några klunkar medan jag läser. Måste ju ha någonting som håller mig vaken.

1 Mammabea:

skriven

Klart de inte gjorde något att du ändra. Jag fattar inget av koder och sånt själv =)



Jag måste fråga varför du inte är mer känd för din sång? Har du själv valt bort att inte vilja bli mer känd?

2 simone:

skriven

Vad häärligt :d

Kommentera här: