Design uppgradering

Ja, det är väl typiskt att när jag fick plugg motivationen tillbaka så skulle designmotivationen komma tillbaka också. Så nu har jag fastnat här istället för att plugga. Men nu är den klar tror jag. Eller om det blir lite fler småändringar, får jag se. Inte ikväll i allafall. Haha!

Här kommer den gamla vs. den nya. Säg gärna vad ni tycker!

GAMMAL

NYA

1 已知 Mohammed☆ Al-debis™:

skriven

Dagens blogg tävlingen avslutas om ca 11 minuter.

Det var jätte skoj att du var med. Om du inte vann så har du en ny chans imorgon.



Tack och lycka till :)

2 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Wow, fantastiskt fin design!

3 johan:

skriven

nya jätte fin. =)

4 Hanna:

skriven

Hur går man dit sådana prickar? :) Måste verkligen berömma din bakgrund, superfin! Hur har du fått tag på den? :)

5 Hanna:

skriven

Jaha okej, på så vis. :)



Jättefint iallafall! :)

6 Rebecca:

skriven

Jättefint :)

7 E R I K A S:

skriven

Vad fin designen vart, första gången jag läser din blogg faktist och kommer nog fortsätta läsa faktist haha! :))

Kommentera här: