Det är farligt att ta en paus

Det är verkligen farligt att ta en paus från pluggandet. Hjälp vad lätt det är att fasta vid datorn. Photoshop fastnar jag lätt vid, även att jag inte kan så jätte mycket, så är det grymt roligt att prova sig fram.

Snart ska vovven ut och sen borde jag nog laga lite mat så att jag orkar fortsätta plugga.

1 Natasha Roxy:

skriven

ja, farligt är det nog! Man klarar inte att återgå till pluggandet ibland...

2 sarastille - jag säljer billiga designer!:

skriven

Delta gärna i min Dagens blogg :)

3 Hanna:

skriven

Vilken fin bild! Hur har du redigerat den? =)

4 Desiré Tegnebrant - En blogg om mig & mitt liv:

skriven

Svar: Tack detsamma! Vad trevligt med lite tassavtryck :)

5 Desiré Tegnebrant - En blogg om mig & mitt liv:

skriven

Svar till: Jo jag med! Håller du också på att kämpa med plugget idag? Har precis haft matpaus och känns segt att ta tag i det igen. Vart är motivationen?

6 Mickan:

skriven

Ja, det är jättelätt att fastna framför datorn när man väl sätter sig här. Helt plötsligt har det gått en timme liksom. :P

Lycka till med pluggandet!

7 Katta:

skriven

Så sant! Jag får dessutom för mig att ta pauser när pluggandet går som bäst. Fail!



Sv: Japp, till en liten etta ca en kvart från centrum. Har pluggat ett halvår på ett program som jag kommit fram till suger så nu ska jag plugga ryska och isländska den här terminen, sedan får jag se, jag gillar att ha det så, se vad som händer.



Vad gör du själv? Plugget äter upp en hel del tid antar jag? Men du har väl klarat av hälften nu? Och hur går det med fantasyn? =)

8 M i c k a:

skriven

vilken rar design du har (:

Kommentera här: