May the dreams of your past, be the reality of your future

Klockan slår kvart över sju och det är snart dags att förbereda sig för natten. Men morgondagen är snart här.

I morgon ska jag upp med tuppen och tvätta, så måste sortera lite ikväll så att det går snabbt och smidigt i morgon bitti. Sen måste jag fortsätta plugga i morgon. Jag ska göra det även ikväll. Jag vet inte vad det är, men på något vis så har jag lättare för att plugga på kvällen när jag borde sova.

Tiden far iväg. Var det inte jul alldeles nyss? Hm.. jaja, lev i nuet. Men det är lite svårt att hinna med nuet tycker jag, när det försvinner så fort.

"May the dreams of your past, be the reality of your future"

1 Sofia - FotoBlogg:

skriven

Vad har du gjort idag då? :D

2 已知 Mohammed☆ Al-debis™:

skriven

OMG! VAD JAG ÄSLAKR DIN BLOGG.

Den är snygg, bra , bra bilder och inlägg<3



Hur e de med dig då? ^.^

/Kram , Mohammedi

3 tina:

skriven

fin blogg:D

4 sarastille - jag säljer billiga designer!:

skriven

Hej! :) Nu har jag dragit en vinnare av Dagens blogg och lagt upp ett inlägg i bloggen. Om det var du som vann önskar jag dig grattis, om inte kan du gärna passa på att anmäla dig igen, ikväll drar jag tio vinnare, så då är chansen extra stor att vinna! :)

5 已知 Mohammed☆ Al-debis™:

skriven

sv: okej :)

jag mår kanon bra<3



6 已知 Mohammed☆ Al-debis™:

skriven

sv: Superkul att du är med och tävlar, drar en vinnare idag :)



Tips - Spamma änu mera!!

Kommentera här: