Operation slingning

Var hos min syster på eftermiddagen och fick mitt hår slingat. Det hade blivit en rejäl utväxt. Men så klart glömde jag att ta en "före" bild så ni får nöja er med hur det blev efter slingningen.

Resultat:



Blev jätte nöjd! Nu ska jag steka pannkakor och titta på sex and the city. Imorgon ska jag sätta klockan på 7 och plugga tidigt! Detta ska för sjutton gå!!!
1 Schinoda:

skriven

Det blev ju nice extremt söt är du med ;)

2 Olivia:

skriven

sv: åh tack så mycket! :D

3 Sandra:

skriven

Vad gör du?

kram

4 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Håller med, känns som att hon inte förtjänar läsare alls. Men hennes blogg är borta nu så vi får se om den är borta för alltid eller om den kommer tillbaka.

5 Hanna:

skriven

Vad fint det blev! Är din syster frisör? :)

6 It's Emmi:

skriven

Vad fint det blev :) Ha en bra dag!

7 Julia:

skriven

sv: tack ska du ha :) ♥

8 frida:

skriven

sv; tack så jätte mycket! så glad jag blir :-D

9 cornelia :):

skriven

veckansblogg hos mig, kolla gärna in och var med :)



http://candevii.blogg.se/



10 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Den var grym :)

11 Beatrice:

skriven

Vill du vara med i veckans blogg? I kväll eller i morgon drar jag 3 vinnare så får ni på er till Söndag att samla röster om ni går vidare till final! :)

http://beahedvind.blogg.se/2011/january/tankte-kora-veckans-blogg.html#comment

12 mamma till William:

skriven

Snygg frisyr du har :)

Kommentera här: