Snön faller och faller

I natt har det fallit ännu mer snö över Jönköping. Vackert men jobbigt. Dock så får ju snöplogen lite att göra =)

Som ni vet så skulle jag plugga hela dagen idag. Så blir det inte. Jag ska nämligen iväg på födelsedagskalas hos min bror. Hans dotter Kelly fyller 5 år, så det blir roligare än att sitta framför böckerna. Dock så kommer jag att ta med mig böckerna så att jag kan sitta i bilen. Får väl se hur lång tid det tar innan jag blir åksjuk.

Jag hade också tänkt att åka till min bror på söndag. Han och Mia ska nämligen till London i några dagar och då ska mamma vara barnvakt lite. Men jag kan inte följa med, för jag har alldeles för mycket plugg. :( Synd för jag hade verkligen velat. Men, men det kommer fler tillfällen.

MUMS för skrattande kon!
1 Mia:

skriven

Hej hej... Vad synd att du inte kan följa med på söndag!!! Men som sagt det kommer fler tåg!!!



Mitt tips till dig om kilo-nergång... Är att bli sjuk, så man inte är sugen på någon mat alls... Sen tar det flera veckor tills man blir sugen på godis och onyttigheter... Iåsåför sig kanske det inte är något bra alternativ, eftersom det suger att vara sjuk!!! Hahaha...

Men jag är ju så dålig på att äta mat... Kan nästan gå en hel dag utan att jag äter nån mat... Bara dricker lite då å då!!!



Ses senare hos Niklas... Kram Kram

2 elin [fotoblogg] ♥:

skriven

sv:oki :)

3 anna:

skriven

haha jahaaa, nu hänger jag med ;D åh jaa, testa det receptet!

4 Johanna:

skriven

Anmäl dig till veckans blogg hos mig! :D



En blogg om sex, kärlek, vardag, tankar och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

Kommentera här: