To survive

Idag har jag pluggat på förmiddagen. På eftermiddagen har jag fikat hos mamma och efter det så hade jag tänkt fortsätta plugga. Men jag fastnade med en designnbeställning istället. Fick lite designlust tillbaka idag, så vi får se vad kunden säger. Det är så svårt när jag får fria händer, jätte roligt, men svårt. Det kan bli perfekt, men det kan också bli helt åt skogen, inte alls som kunden vill.

Jag har inte ätit sen jag fikade med mamma klockan halv 4 så nu måste jag äta lite. Tänkte titta på ett avsnitt av sex and the city och sen blir det sängen. Jag får flashbacks när jag titta på det. Efter gymnasiet, hösten 2008 och våren 2009 så var jag arbetslös, innan jag började plugga på högskolan. Det året, varje kväll klockan 23.00 gick det två avsnitt av sex and the city. Innan det hade jag nästan aldrig tittat på det programmet, men det blev en tradtion eller vad man ska säga att titta på det varje kväll. Måste säga att det är lite därför som jag klarade av det där året. Dessutom så skaffade jag bloggen på den våren också, levde typ för den den våren och sommaren.

1 Linn:

skriven

Sv: Jth.blogg.se :)

Kommentera här: