Värsta natten

Gick upp klockan halv 6 idag. Halv 6! Katastrofalt tidigt! Klockan ringde kvart över 5, snoozade en kvart och sen raka vägen in i duschen. Kunde dessutom inte somna igår kväll. Blev så illamående när jag la mig i sängen. Slängde i mig en magtablett och kunde ändå inte somna på 1½- 2 timmar. Sen vaknade jag vid 4 och märkte att jag faktiskt ahde sovit lite. Men då var det bara en timme kvar innan jag skulle gå upp. Hatar verkligen den känslan. Man tittar på klockan och vet att man bara har en timme kvar att sova. Usch...

Mår helt konstigt nu också för den delen. Huvudvärk och jag vet inte vad. Vill gå och sova en liten stund, men då är det ju kört sen alltså.

När jag kom hem och startade datorn så började den göra uppdateringar och startade om sig själv. Jag fick PANIK! hade ju photoshop igång och hade inte sparat min nya design, bara i png och Jpeg format. Så nu kan jag inte ändra designen utan få göra om allt! Bajs!

Luktade dessutom skit när jag klev in genom dörren bara för att jag har så mycket disk i köket. Kul! Not!

Okej, skärpning Evelina! I morgon får ni kanske ett videoinlägg. Ska sova ordentligt i natt så att jag orkar spela in ett. Nu ska jag nog vila lite ändå.

Ha det gött!
1 Lisa - Smilinggirls!ッ:

skriven

Sv: Haha, tack eller nått :p Gilalr också dom ;D

2 Lovisa:

skriven

skitsöt blogg:D

Kommentera här: