Bloggtips

Jag har stött på en ny blogg. Jag söker ständigt nya bra, intressanta bloggar att följa. Jennie Lenita har allt och lite till. Gillar verkligen bloggen! Och man bemöts av en fin design och en jätte gullig och snäll tjej. Besök hennes blogg så får ni se själva :)

 

Har ni bloggtips till mig så skriv gärna ner dem i en kommentar.

 

1 Erica:

skriven

Häääärligt att höra! Joo de är bara bra, Taack så jätte mycket! hihi ja jag älskar sånna! :) Kram

2 natalie:

skriven

tyvär, gör mina designer själv!

3 Tess:

skriven

Ja längtar som bara den! ;)

4 Erica:

skriven

jaaa elrhur!! :) Kram

5 Daniella:

skriven

Vad härligt, jotack det är bara bra :)

Haha ellerhur! =) vad gör du? :)

6 Emma:

skriven

Gud vilken fin design du har! Verkligen superfin!



Sv: Nepp, det är inte alls svårt att få bort honungen faktiskt, bara att skölja med lite ljummet vatten så är den borta direkt :)

7 Sofia - Mode, foto & personligt:

skriven

Ha en trevlig kväll :)

8 Emelie:

skriven

Tipsar gärna om min egen blogg ;) Titta gärna in!

Din design är helt makalöst fin förresten!

Kommentera här: