Fika, handla, städa

Känner mig piggare idag. Kom upp i tid och om en stund ska jag iväg till {bror} Björn och Angelica på lite fika. De har precis kommit hem från London så det ska bli roligt att få se lite foton. Efter det ska jag iväg och handla med mamma. Tänkte köpa lite jäst så att jag kan baka eftet bröd. Jag är såå dålig på att äta frukost. Så tänkte jag att om jag har nybakat bröd så kanske de kan slinka ner lite i magen.

I kväll kommer Emelie hit, så tänkte ta och städa lite här idag också. Vilken dag detta kommer bli. hehe



1 sloarez - passion for fashion:

skriven

hejhej! vilken fin blogg du har! Allt bra med dig? :) kram

2 Daniella:

skriven

Okej, jag ska precis äta frukost :D Vad händer idag? :)

3 Usagi:

skriven

Vackra bilder!

Vad är det för bär egentligen? :o

4 Daniella:

skriven

Hihi okej =)

Vad ska ni göra då? :)

5 marina:

skriven

sv: Tack så jättemycket! :)

6 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Jo, lite bättre mår man idag, men en jäkla klibbigt väder, samt åska och regn hela tiden. Ger ett sånt tryck i skallen vilket är mindre trevligt :/

7 sloarez - Passion for photo:

skriven

sv: åh tack :D va bra! samma här.



händer i veckan då?

8 esmaaaas ♥♥:

skriven

åh gud vad vacker du är! kommentera gärna min blogg :)

9 Usagi:

skriven

sv. Du skulle säkert gilla det :D det finns så många smaker så att någon säkert passar dig ^w^ Och helt "rå" är ju fisken inte. Det är la det som avskräcker dem flesta (:

10 Anonym:

skriven

Fin blogg :)

spana gärna in vår blogg.



Vi gör & säljer virkade o stickade saker.

Så som kylskåpsmagneter, dukar/bordstabletter, prydnads saker. :)



Mer finns på bloggen som är nystartad.

Så den ska förbättras med tiden är vårt mål.

11 Evelina:

skriven

Svar till anonym:



Hej! Tack så mycket =)



Jag tittar jätte gärna in er blogg, men skriv gärna er bloggadress hehe =) Ni missade det =)



Kramar

12 isabelle:

skriven

fin blogg!

kika gärna in på min och lämna gärna en kommentar, skulle bli jätteglad!:)kram

13 Mia:

skriven

Hej

Tack vi hade det toppen... Men det är skönt att vara hemma igen med... Tillbaka till vardagen =) kram kram

14 Moa:

skriven

15 Anonym:

skriven

Jättefin blogg du har! :)

Kommentera här: