Mu Bä dubbel Kvack dubbel Kvack

Det enda som finns att se på tvn är för sjutton barnprogramen. Och det är inte helt fel att titta på heller. Men surt att man måste vara barn för att ha något att titta på kan jag tycka :}

 

Idag kan jag säga så mycket att jag har en finne precis under munnen. Jätte roligt, INTE! Det svider att vara ett kakmonster. Nu blir det inget socker på ett tag för min del, hatar finnar! Eller ja, vem gör inte det i och för sig. Packa ska jag i alla fall göra idag, hann aldrig börja med det igår som jag tänkt. Är hundvakt dessutom, åt min mammas hund Betty. Så idag är det mys hemma hos mig med två busiga hundar.

 

Och just ja! Har en lite request till er läsare! Alla som går in på DENNA bloggen {min brors blogg alltså} och kommenterar GLÖM INTE SÅGEN, får en länk på min blogg i kväll. HAn ska in hit till Jönköping ikväll och får inte glömma mammas såg. Hade varit grymt roligt om han går in på sin blogg och det är massa kommentarar där att han inte ska glömma sågen ;) hehe.

Så gå in på www.minephoto.blogg.se och kommentera: GLÖM INTE SÅGEN och skriv sen till mig att ni gjort det så får ni en länk här.

 

1 w'-♥:

skriven

sv: hihi aa de ar de, asa ja har en kamera, men ja vill ha ny.. sa ja har bestallt en, de ar ocksa ganska billigt i polen.. haha ska snart aka hem till sverige, da blir de skont med en ny kamera! ja har ingen aning vad de ar for marke.. haha kram!

2 Mia:

skriven

Hej Hej

Vet inte om jag kan kalla det banta egentligen, vill bara att de där 5 överblivna kilona ska försvinna... Utan att jag gör nåt alls....

Ja men Beccas fot ser mkt bättre ut nu... =)

Hur min design på bloggen ska se ut, vet jag inte... Vi får ta ett snack om detta när du kommer hit ikväll =)



Ses... KramKram

3 w'-♥:

skriven

haha de gor ja oxa, den har 16 megapixel:)

4 Josefin:

skriven

Sv:tack:)

5 Elin:

skriven

SV. härligt att du mår bra :D

det är toppen med mig :)

6 Ellen:

skriven

Sv: haha, okej. Då fattar jag! ;)

Jo, tack. Jag mår bättre idag. Huvudvärken har gått över nästan helt! :D kram

vad gör du idag då?

7 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Ja den gör ju det ;-o

8 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Ja den är riktigt, riktigt bra :-)

9 Rebecca Jansson':

skriven

Sv' Kan tänka mig det :) Du få ha en bra dag!

10 Malin & Prinsessan:

skriven

Tack så mycket vad skoj att du gillar min blogg :)

Hoppas du får en bra dag!

11 Lisa - tecknar:

skriven

Tack! :)



Vilken fin blogg!

12 Nyymaans Träningsblogg:

skriven

Har DU frågor om kost, hälsa eller träning? Jag har just nu en frågestund om detta så passa på att fråga precis det du undrar över. Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar!



Direktlänk: http://nyymaan.blogg.se/2011/july/fragestund.html#comment

13 Linda:

skriven

14 Ellen:

skriven

SV: ja, huvudvärk är bland det jobbigaste som finns. ;)

Okeyyyyy. Hur gammal är du? :)

15 mysan:

skriven

vad har du planerat idag då?

16 bea:

skriven

jag kommenterade på hans blogg (:

17 Fishis:

skriven

Man brukar faktiskt bli piggare av lite träning :)

Kram BLOGGFIRREN- massa fisk! :)

Kommentera här: