Mycket bloggande idag

Kom för en gång skull upp i tid idag. Väckerklockan ringde borta vid tv-bordet klockan 08.00 och jag gick upp! Yey! Helt otroligt! Känner mig super pigg idag. Har suttit mycket vid datorn. Försöker hitta människor som vill ha bloggdesigner. Är på topp och känner för att designa bloggar nu! :) Så vet ni någon så hör gärna av er :)

Klockan 17 ska jag iväg till mami på lite fika. Lilla syster och hennes pojkvän skulle komma med. Blir roligt.

1 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Tackar, jag lade också till dig bland mina länkar ^^)

2 Alva:

skriven

Svar:

Jag känner också många som tycker att det är fusk men för mig är det mer en hemsida där man kan få nya fovvobloggar.

Ha det bra!

//Kram Alva

3 Jia:

skriven

Sv: Tack så mycket...får säga detsamma för din design var jättefin:)

4 E l l i n o r ♥:

skriven

sv: Åh, tack så mycket! Och detsamma :) Tog det lång tid att fixa din dropdown-meny?

5 Annie:

skriven

Tack så mycket! :) Fin design du har på din blogg:)

6 Rebecca:

skriven

Okej, och tack för de fina tipsen! :)

7 E l l i n o r ♥:

skriven

sv: Hihi okej :) Vad har du använt för textstil där du har skrivit "silvernias.se" i headern? :)

8 Jia:

skriven

Sv: hehe...ja, det vore inte så dumt.

9 Alva:

skriven

Svar:

Jag tog en Calzone (som vanligt haha).

Förresten!

Du får gärna ställa frågor på min blogresponse!

Fråga vad du vill :)

Kommentera här: