Nokia N73

Sitter på sängkanten lutad över laptopen. Så konstigt att den ska vara så snabb när jag är här och min bror kan göra något åt det. Lovar att den kommer att lagga så fort jag kommer hem. Men men... i morgon hoppas jag på att få CS5 installerat och då kan jag lova lite foton här i bloggen.

Men det var inte det jag tänkte skriva om. Jag tänkte skriva om min gamla mobiltelefon. Jag saknar den! Nokia har jag alltid tyckt om och jag har en nokia telefon nu också. Superfin är den, men jag saknar min gamla Nokia N73. Den bel nedtrampad och dog på en gång. Var inte ens någon idé att försöka återuppliva den. Den är ju förstås inte så liten och jobbig att ha i fickan. Men jag har alltid en väska med mig i alla fall. Dock känns det fel att köpa en billig begagnad N73a när jag nu har en 1½ årig telefon som funkar kanon. Vad gör man?

1 Elvira:

skriven

Fin blogg du har!:) Jätte fin design

Kommentera här: