“There are some people who live in a dream world, and there are some who face reality, and then there are those who turn one into the other”

Inte bra! En powernap resulterade i två timmars sömn. Det positiva är att jag är pigg igen, men känner mig lite off måste jag säga. Vet inte vad jag ska göra. Måste laga lite mat tror jag, så hjärnan kommer igång igen, alltså när jag ätit maten haha. Sen tror jag att jag ska ta fram min bag och börja packa för avresa i morgon. Låter som att jag ska utomlands, och det hade inte varit helt fel måste jag ju erkänna, men ska dock bara iväg några mil, hehe. Har dock hela morgondagen på mig att packa, då jag inte åker förrän på kvällen, men kan lika gärna göra det ikväll.



1 Anonym:

skriven

Sv: Tack :-)



Pn är farliga, alltid en risk att man sover liite för länge ;-D

2 Anonym:

skriven

Sv: Tack :-)



Pn är farliga, alltid en risk att man sover liite för länge ;-D

3 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Tack :-)



Pn är farliga, alltid en risk att man sover liite för länge ;-D



(ursäkta att jag skicka hundra kommentarer, men den tog bort min namn lagom tills jag tröck på skicka av någon anledning)

4 Rebecca Jansson':

skriven

Det är aldrig fel att ta en powernap :)

5 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Ja lite frustrerande :-o haha.

6 Olivia:

skriven

Hoppas du sov gott :P



Tack så mkt, händer imorgon ? :)

7 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Okej :-) Ja jag vill verkligen utomlands nångång innan skolan drar igång. Visst jag var i början av sommaren men den färgen är ju borta för längesen "/

8 yo:

skriven

jätte fin blogg jag älskar din blogg!!

9 EMMAS!:

skriven

sv: hihi japp :D

10 Anonym:

skriven

Jo de e så här förstår du att jag inte har någon aning tiden rinner i väg på natten/kvällen:')

11 Rebecca Jansson':

skriven

Sv' Det har du rätt i, men ibland är det skönt också ;)

12 moa:

skriven

skönt att höra! jo tack det är bra :) det kan jag lova att jag hade ;)

13 Ellen:

skriven

Sv: haha, ja. Går det verkligen att göra oboy så? ;)

Okej, vad mysigt. Själv ska jag försöka bli frisk, men så måste jag rida min pollar också. kram!

14 Jennie Lenita:

skriven

Svar: Jag gillar mer the sims 2 än 3:an. I 2:an kan man fuska och ladda hem en massa fina kläder och saker men i 3:an är det typ samma saker fast man ändrar färg och form på dom.. lite tråkig när fusken inte är det samma. Jag föredrar 2:an ;P Håller på och laddar ner en massa fina saker och färdiga sim på http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims2/skipsetitems/1/

finns även saker och kläder till the sims 3.



Vi har en bärbar dator som vi köpt för ca 2 år sen, den funkar bra till spel och jobba med designer :) Har du försökt med att uppdatera mjukvaran i datorn och sådana uppdateringar? Kan hända att de behövs för att datorn ska orka dra lite större spel..

Kommentera här: