Sommar och sol!

I måndags blev jag färdig med den sista examinationsuppgiften, och på tisdagen var det seminarie. Detta betyder att jag nu är sommarledig! I allafall fram tills på måndag, hehe. Då ska jag börja gå bredvid på äldreboendet som jag sen ska sommarjobba på, hela sommaren. Dock så är det inte riktigt varje dag i veckan, så jag blir ltie ledig också. Hoppas på sol de dagarna.

Det verkar som att det har åskat överallt förutom här i Jönköping, så jag väntar på att det ska komma hit också. Inget jag direkt ser fram emot dock, men bättre att vara beredd antar jag.

I morgon tar min lillasyster studenten. What!? Känns så konstigt. Hon är 19 år nu, och det känns som jag inte är en dag äldre än 19 själv. Men tiden går fort och det är nu 3 år sen jag själv tog studenten. Och jag har verkligen vuxit på denna tiden. Inte i fysiskt mening, men jag har vuxit i mig själv. Känns grymt bra! Erfarenhet och utbildning gör susen. Och så har jag världens bästa mamma också som alltid ställer upp på allting. <3

Så i morgon blir det studentfest, vilket påminner mig om att jag ska ladda min kamera och rensa minneskortet och ladda filmkameran också! Ska för en gång skulle filma lite!


1 Cajsa:

skriven

hejsan sötnos! det va inte igår! :) allt bra med dig!? :D

har varit så galet dålig på att läsa bloggar igen. :( men försöker ta ikapp det nu. :)

2 tiina :):

skriven

Åh jävlar va fin blogg! Skulle inte du ha lust att designa min blogg också? Skulle vart jätte gulligt isåfall! Du kanske kan svara i en kommentar på min blogg, eller nåt ifall du har lust att göra en? :) <3

3 elin (::

skriven

din design &header till din blogg är jätte gullig, är det du som har gjort den ? :D

4 Cajsa:

skriven

hejsan hoppsan snygging! :D har lite frågor till dig.. ;-) Först: Hur är läget? sedan: lust att ställa en kort/lång/en/flera fråga/frågor i min frågestund? :) http://cjssong.spotlife.se/2011/06/19/fragestund/#comments

och sist: OFTAST när jag kommenterar hos dig blir det ju sådanahär kommentarer när jag antingen ber om nåogt eller bara är sällskapssjuker och undrar hur läget är. ;-) är du less på det och och mig och vill att jag flyttar dig till kategorin "följer bara" eller vill du fortfarande ha dessa busiga kommentarer och själv bestämma en bra kategori som beskriver din blogg? ("följer bara" innebär att jag läser men sällan kommenterar). Håller på och lägger om det på bloglovin. ^^ Måste få mer ordning där. :P



Det var de frågorna jag hade. ;-)

Pussis och kramis!

5 Vilma:

skriven

Hej hej! Jag har lagt in en video när jag sjunger. Så jag undrar om du vill kolla och kanske slänga in en kommentar om va du tycker? http://vilmassfoton.blogg.se/2011/june/me-singing.html#comment

Kram!

6 Mathilda - Unique & Fabulous:

skriven

allt bra med dig? :D

7 Emelie:

skriven

Jättefin design du har! Duktig du är :D

Kommentera här: