Scones

Eftersom att gårdagen var en dag som jag skulle sitta och plugga så gjorde jag naturligtvis allt annat än det. Jag bakade bland annat scones som är så mumsigt. Super enkelt att göra och går så fort.

 

I eftermiddag ska jag till min bror och hans flickvän och hjälpa till lite mer med renovering. Det blir måla som gäller tror jag. Det är kul! :}

 



1 Desiré Tegnebrant - En blogg om mig & mitt liv:

skriven

Ser himla gott ut det där! :)

2 mysan:

skriven

Nu är de söndag och i morgon börjar en ny vecka, har du något spännande som ska hända i veckan då? :)

Hoppas du får en skön söndag och vilar upp dej inför den ny veckan! :)



Skickar en stor kram och du förlåt om jag störde!

3 evelina:

skriven

mm ser gott ut :)

4 Linnea Sjöström:

skriven

jättefin blogg:)! gjort din design själv?

vore kul om du kommenterade vad du tycker om min blogg, mina bilder eller något annat.

Lägg gärna till mig på bloglovin om du gillar min blogg :)

ha en fin söndag:D

5 elin sundgren:

skriven

Vilken fin blogg du har :)

Det såg riktigt gott ut!

6 h0veronika:

skriven

Fin blogg!

7 carro:

skriven

Va gott! :-)

8 carro:

skriven

Va gott! :-)

Kommentera här: