Luften är aldrig så klar som efter en riktig regnskur

Trött som vanligt är jag nu, och ändå slutade jag klockan 13.00 idag, men däremot så gick jag ju upp klockan 05.00 också. Ska gå och lägga mig om en stund tänkte jag. Jag har märkt att jag uppskattar sömn mycket mer nu när jag "jobbar" på förskola. (Har praktik). Jag är verkligen helt slut efter varje dag. Somnar nästan på bussen hem. Men det kan i och för sig också bero på den heta solen som varit framme nu i några dagar.

Synd att det ska bli lite kallare väder nu ett tag, men samtidgt så var det skönt att komma ut i den klara luften efter kvällens regn.

1 Linn:

skriven

Sv; Aw, tack snälla :)

2 Teddy:

skriven

lärare coolt. hur många år är det? mvh tekniska högskolan (den gula)

3 Rebecca:

skriven

Har starta en frågestund!

Tryck på länken och ställ en fråga!

Kommenterar i bloggen när svaren är ute!



http://rrebeccak.blogg.se/2011/may/ny-fragestund.html

Kommentera här: