Valborg med fina tjejer

Ikväll har det varit korvgrillning på vätterstranden med Klint och Pålsson. Medan vi hade lite problem med grillen så spelade vi kortspel och såklart vann jag [sen förlorade jag]. Grymt kul och gott var det. Så klart var de godis inblandat också. När det började bli kallt och klockan närmade sig 20.oo så släkte vi grillen, [med coca cola så klart] och efter det drog vi oss vidare till brasan [brasorna, det fanns 3].

 

Det var lite otäckt vid brasorna för det flög ner så mycket aska på mig haha! Jag gömde mig bakom Klint och Pålsson men det gick inte så bra. Tror jag fick allt på mig bara för att jag är längst så det träffar liksom mig först haha! Jag undrar hur mycket min jacka luktar nu :[

 

Tack för en underbart trevlig, rolig och mysig kväll mina fina vänner!  <3

 


1 Hippieflickan:

skriven

Låter som en lyckad valborg! :)

2 Emma Lannebrink:

skriven

sv: okej va kul! jag följer dig nu, blev nummer 2 :) säg till när du följer mig!

kram

3 Malin:

skriven

Vad kul att du hade en trevlig Valborg!:)



Allt bra med dig idag då?

4 Zinja☆:

skriven

Vad myspysigt med brasor :D

5 Malin:

skriven

Sv: Okej det låter ju jättebra:)

Idag är allt baaara bra med mig idag!:D

Har vart på kalas och ikväll är det träning+att vädret är helt underbart!!!:D

6 Sarah:

skriven

Ser ut som en rolig Valborg :)

7 Anonym:

skriven

svar: tacktack!! är själv jättenöjd med dom :D

8 Sara ~ Candis:

skriven

SV. Tack tack :D:D

9 Sofia - Foto&Musik:

skriven

SV: Tack så mycket!



Verkligen tråkigt att så många ska behöva bli utsatta för sådant :/



Kram!

10 p i n k n a t i o n . s e:

skriven

Så mysigt med brasor :)

11 Malin:

skriven

Sv: Hahah ja det kan man säga^^

12 Simone:

skriven

heej :D fin blogg du har tjejen!

Fråga gärna massa coola frågor i min frågestund! :D och va hemskt gärna med i dagens blogg!!

13 Emma Lannebrink:

skriven

sv: förlåt för ett sent svar!

följer dig nu, blev nummer 43 :D

kram

14 Emma Lannebrink:

skriven

sv: tack :D

15 Rebecka:

skriven

Hur fick du musen? Finns det någon sida du går in på för att få den till bloggen?

16 Anna:

skriven

Ser ju underbart ut :}

17 Theresa:

skriven

Hej =) Fin blogg=) Kika gärna in hos mig, följ mig gärna på Bloglovin =) Jag skulle även bli kanonglad om du ville rösta på mig i Miss Cupcake 2012, http://www.misscupcake.se/sv/node/2160 =) Tack på förhand =)

Kommentera här: