Hur skaffar jag en blogg?

En fråga du kanske ställer dig själv. Ska jag börja blogga? En följdfråga till det kanske är, hur gör jag? Hur skaffar jag en blogg?

Mitt tips till dig är att starta en blogg genom Blogg Esse {blogg.se.} <--------- LÄNK




Se bilden nedan och följ instruktionerna.

1. Det första du måste göra är att komma på ett bra namn. Tänk noga igenom ett namn, då det inte går att ändra i efter hand.

Namnet du väljer kommer följas med .blogg.se. T.ex.  Silverninas.blogg.se

2. Sen är det dags att skriva in dina inloggningsuppgifter. Logga in kommer du att göra med din e-post adress och ett lösenord som du själv hittar på. Lösenordet går att ändra i efterhand.

3. Skriv in de bokstäver och siffror som står i rutan för att verifiera att du är människa.

4. Klicka på [SKAPA MITT KONTO].

Grattis! DU har skaffat dig en blogg. Du har nu fått ett e-postmeddelande från blogg esse. Logga därför in på din mejl och följ det som står i mejlet. Du ska bara klicka på länken som finns med i mejlet för att verifiera att det var DIN mejladress som du skrev in i dina inloggningsuppgifter.


Nu när du skaffat dig en blogg är ju frågan: HUR BLOGGAR MAN?  Klicka på länken här för att följa min förklaring: {HUR BLOGGAR MAN}



Kommentera här: