Mr och Mrs Smith

Sitter och tittar på Mumien just nu, men vet inte om jag ska se den.
Jag sett så många gånger redan.
Men det verkar inte gå något annat på tv heller. Det kanske blir Mr och Mrs Smith istället.
Visst den filmen har man sett ett antal gånger men tror det är dags nu igen.
Ha en super härlig kväll!

                   Jag har min Loka så detta ska nog bli bra.
1 maria:

skriven

sv, aa ;D mr &mrs smith var läneg sedan man såg kanske blir att titta på den ;D

2 Erica:

skriven

sv. det är bra med mig också :)

vad fina bilder du tar (:

3 Bnsm:

skriven

haha :) vad händer i helgen? :)

kram!

4 ada:

skriven

sv: haha ja :D nu får jag köpa nya också! vad händer imorgon?

5 Anonym:

skriven

sv: hehe, jao :)

6 d e n i s e:

skriven

sv : haha ja! :)

jo de är de, min kompis lilla hundvalp, fast den är såld nu :( :)

7 adina:

skriven

ja det är en film! det finns en liten recension uppe om du vill läsa :)

8 cry me a river:

skriven

elr hur?! :D ett riktigt fynd!

9 Minnie:

skriven

Vem är egentligen the original barbie? Kissie, Dessie, Paow eller BB?

Kommentera här: