Halleluja, Halleluja!

Ja, sannerligen så stämmer detta ord.
Gladare än vad jag är nu, är svårt att föreställa sig.
Jag kan inte förklara med ord hur jag känner nu,
så jag får helt enkelt visa med ett foto istället.



Ja det där säger väl allt!

För första gången har något jag beställt varit rätt.
Jag har helt tagen.
Tack gode Gud!

Nu blir det till att svara på kommentarer och
sen uppdatera lite om veckan.

Glöm inte min veckans blogg tävling!
Här kommer ni dit.


Kisses

1 Anonym:

skriven

okej :) robinson får man ju absolut inte missa :D

kompisar och släktmiddag typ ^^

2 stina:

skriven

Hehe =)..

Det förstår jag verkligen =)..



Så vart bor du då?..

Händer något skoj i helgen?

Kram

3 Jonas:

skriven

bli gärna medlem på sidan jag länkade i mitt senaste inlägg :)

4 Amelie:

skriven

sv: hehe, ja ute :) var galet kallt villt jag lova! okej vad skönt :D

5 josefine:

skriven

haha jaa du :P, ja vet faktiskt inte och tack hehe :D .

kram

6 M Y O L S S O N:

skriven

haha, "galen" bild! :D

sv. mjo dt är super med mej med! :))<3

7 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Jag kommer inte kunna samla röster för ska till Mellbystrand i helgen och mycket nästa vecka :(

Känner mig dum som aldrig är med i dina tävlingar :(

8 Amelie:

skriven

sv: haha, jodu! ;D

9 Anonym:

skriven

Oj, det var en bit det =)..

Jag bor i (skåne) Trelleborg. =)..



Kram

10 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

Lust att vara med i MÅNADENS blogg?:)

anmäl dig hos mig:)

kram

11 josefine:

skriven

Ja de har du all rätt i :D, variera is my thing:P aha nej skojar bara :) ..

Hur mår du då

12 Lollo:

skriven

Sådära, välkommen tillbaka är med i tävlingen nu i inlägget under (a) ;)

Häärlig bild tjejen! ;D

Kram!

13 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

vart anmäler man sig ?

14 Amelie:

skriven

sv: hehe, nej till helgen blir det gbg en dag, sen mys me kompisar osv :) sj?

15 Lollo:

skriven

Man tackar man tackar :) Tihhi var tvungen nu när du påminde mig, hahha mitt minne är ju inte alltid på topp om man säger så (A) ;) Kram!

16 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

gör det ikv,

följ min blogg med bloglovin?

17 M Y O L S S O N:

skriven

sv. heh ja det kan vara mysigt ibland, men ibland vill man bara ha ett jobb med! :) haha, hur gammal är du? <3

18 Lollo:

skriven

Varse, nu hoppas jag bara att jag sopar gatan från alla andra och vinner, hahah! ;)

Kram

19 Anonym:

skriven

jag med ^^ vem hejar du på då? :)

20 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

okej , nog kan jag göra det:P

21 josefine:

skriven

okej då länkar ja här då :P

http://cissies.devote.se :) ..



haha detsamma :D ,hänt idag då?

kramar

22 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

nja sådär:)

23 Alexandra:

skriven

sv; hihi jo :) ja kanske det! :)

24 Anonym:

skriven

hehe okej ;] hejar också på anna faktiskt ;D

25 Lollo:

skriven

Hehhe imorgon kommer min kille hem till mig så det blir lite myysigt, sen på lördag så ska jag vara med mina två bästa tjejvänner och grilla och mysa och kolla nån film typ (: hehe själv?



YEAAAH! ;D hahaha!

Kram

26 Jonas:

skriven

jo de är bara bra :D med dig då? kram

27 - Emma:

skriven

sv; Tack så mycke :D

allt bra?

28 marie:

skriven

Härligt!!! Jaa den var god :D

29 E:

skriven

jorå det är okej, har skdat mit tknä så ikke så bra :D självdå?



kram

30 CASSI DA QUEEN:

skriven

sv; vad är dt för tävling? =)

31 Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]:

skriven

Jag har frågestund i min blogg och skulle bli jätteglad om kunde ställa en fråga till mig :)



kram.

32 elin:

skriven

sv; hih nu fattar jag inte :P ska jag länka din blogg i ett inlägg och då är jag med eller? vad ska jag skriva, jag ska väl inte skriva rösta på mig, eftersom du inte har utsett några finalister eller? :P ahhaa XD KRAM

33 sabina:

skriven

sv: ojdå, haha joo det menar jag ;)

Det är helt okej, själv?

kram

34 Anonym:

skriven

=) ska försöka bjuda ut pojkvännen på bio =)..

Det ska tydligen vara 22-23 grader hela helgen så det blir en del sola och bada is bad med hehe :P

Kram

35 Amelie:

skriven

sv: shoppa oh myyyysa bara :) okej, låter trevligt!

36 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hehe härligt!! ;) fina fisken här med ;P

haha du ser riktigt glader ut;D

37 sandra:

skriven

det är då bara bra. =)



kram

38 Alexandra:

skriven

sv: japp:)



tack för erbjudandet men jag är tyvärr för lat för att va med i tävlingar:P

39 Bea:

skriven

Hoppas du får en underbar helg :D

40 carro:

skriven

svar:njae, tror inte det^^

41 Sofie Linnéa:

skriven

Sv: Det är lugnt blev sent svar för mig här nu också :P

haha ja det har jag faktiskt, en exakt likadan:)!

42 Erica:

skriven

Halleluja. . . :D

43 jossan:

skriven

tack cutie! <3 vad händer i helgen? :)

kram

44 Micaela:

skriven

Härligt att det du beställde passade! :)

45 Sara:

skriven

hehe okej:P

46 SANNA:

skriven

Hoppas att du får en bra helg! :)

Kommentera här: