ILSKA!

Ibland kan jag bli så irriterad! Japp, jag är inte mer än mänsklig. Även jag blir irriterad. Jag har väntat i eveigheters evigheter på min kurslitteratur från Adlibris. Beställde i fredags för exakt en vecka sen. Eftersom att jag har tenta om en vecka så tog jag med full frakt för att jag skulle få böckerna snabbare.

I onsdags var jag lite irriterad, eftersom att det står mellan 3-5 dar, men snabbare om man tar full frakt. Så jag tänkte att onsdag får jag dom nog på. NEhe! Så fel man kan ha.

Igår torsdag då var jag riktigt arg! Jag har kompisar som tog fri frakt och som fick sina böcker på tre dar! Men igår fick jag i allafall ett mejl om att dom hade skickat böckerna.

idag var jag jätte hoppfull. Jag trodde verkligen att jag skulle få dom idag. Men inga böcker inte! Nu är jag riktigt FÖRRRRRRRRRRRRBANNAD!!!!!!!!!!!! Jag har betalat full frakt, och så tar det längre tid än för kompisar som tagit fri frakt. Det har dessutom gått mer än 5 dar som de ska ta med fri frakt! Jag kokar över snart! Jag hatar att ringa, men nu är jag så förbannad att det skulle gå av bara farten. Himla röv!!!!!!!

Jag har i allafall äntligen varit och handlat, och snälla mamma följde med så att jag fick åka bil. Nu är kylskåpet fullproppat med massa godsaker. Snart blir det mat och ikväll blir det film och popkorn.
1 anna:

skriven

hihi ja gör det :D kram!

2 johan:

skriven

Ha Ha. Visste inte att du kunde bli så arg Evelina. Det kanske är någon granne som fått dina böcker. =). Nej verkligen inte blev jag arg för du inte åt på min Tårta. Jag vet att du vet hur god min Tårta är För du har ju ätit typ sådana förut. Kram

3 johan:

skriven

Det är nog dags du kommer hit snart så vi kan göra en ny profilbild till dig också. =)

4 Sofia - FotoBlogg:

skriven

Nee vad jobbigt att det tog/tar så lång tid :(



Sv: Ja, det ska bli såå skönt med helg! Har du några planer på att göra något då? :D

5 fannybjuhr:

skriven

Hejsan,fin blogg!:)

hur har din dag varit?:)

6 i i d z. - enblekingechey.:

skriven

superfin blogg! :D

hänt idag? (:



KRAM!

7 Alexandra:

skriven

förstår att du är arg"

8 Alva Asp - 17 år & pluggar till stylist:

skriven

Svar: Tack! =)

9 Nathalie:

skriven

haha jaa :)

hur är det med dig då? :)

10 Evelina:

skriven

Tack så mycket! :)



Jag hatar verkligen sånt :( Gaaah, man blir ju riktigt förbannad när företag är sega med att skicka saker!

11 ylva:

skriven

Sv: hihi, va gulligt :D

12 Cajsa:

skriven

jo men de har ju gjort det för min skull....min ätstörning har blivigt så illa att de inte kan hjälpa mig och jag fixar inte att vara med på lektionerna mer.. :O

13 Anonym:

skriven

fin blogg du har, gjort den själv?

:)

kram

14 Nathalie Mamma Till Jasmine <3:

skriven

Hej!!

Otroligt fin blogg du har!!

Va duktig du är!!



Jag fastnade här nu och finner det intressant så jag stannar. :)



Jag känner igen mig i det där med att beställa. :S

Brukar beställa på H&M jag och min vän. Jag tar till en Ica affär och hon till statiol som ligger i princip nästan bredvid varandra. Hon får sina saker en vecka om inte mer innan mig. Har även tagit på statiol men samma sak. Skit irriterande!!!



Hur mår du denna söndag??



Kram

15 Karo:

skriven

Hejhej! Jag undrar hur du fick datum och tid bredvid rubriken? :) Jag har redan fått den bredvid rubriken men den är för stor, jag vill göra den mindre! Och kanske ha en bakgrund som din ungefär..

16 Ninni:

skriven

Usch, va irriterande!

17 Madeleine ♥:

skriven

Sjukt fin design du har! :)



tråkigt att du inte fått din bok än, fast än dina kompisar betalade mindre och har fått sina...

18 Jenny:

skriven

Hejsan! :)



Gud vilken fin blogg och fina designer du gör! Har du hållt på länge? :)



Ha det bra,

Guumzaan:)

Kommentera här: